tirsdag, juli 03, 2007

Siden sist (som var i mai en gang)

Så er sommeren over. Ihvertfall ser det sånn ut der ute. Det er under 15 grader, og det regner. Masse regn.

Siden sist har det helt sikkert skjedd en hel del, men ikke alt kan gjenfortelles her. Har vært med på
  • Ferie i Egypt - Deilig, avslappende ferie i varmere strøk. Masse mat, snorkling og late dager. Selvsagt fikk jeg med meg en heftig diare som har tatt meg ned en liten vektklasse. Kroppen ser nok litt "trimma" ut om dagen - blir vel mer som får i ulveklær. Føler det ihvertfall mest sånn.
  • Vestfold Rundt - Gikk veldig bra. En uke etter hjemkonst fra Egypt, og i ny vektklasse. Litt "tom" i kroppen liksom, men fullførte de 165 km på ca 4:25. Mistet feltet mitt i bakken i Åsgårdstrand. Helt tom når jeg kom til mål. God følelse å vite at jeg kan få ut det meste når det trengs.
  • Farrisrunden - Passe temperatur, oppholdsvær, tørr løype og deltager rekord. Et flott arrangement med flere kjente ansikter. Ihvertfall var det flere ansikter jeg kjente igjen. Endte på 2:41:13 mot 2:42:00 i fjor. Disponerte kreftene bra. Spiste fornuftig. Drakk nok. Synes nok at mange av de som er med på terrengritt (som Farrisrunden faktisk er) burde ta seg et par turer til ut i skogen! Alt for mange av dere kjører alt for dårlig i de tekniske partiene! Godt fornøyd, men var kanskje litt etter det jeg hadde målsetting om.

Det var vel en grei oppsummering tenker jeg! Heng med, så kommer det sikkert mer.

Ingen kommentarer: