mandag, juli 16, 2007

Kalmar nærmer seg!

Så er det under 2 uker igjen til Kalmar Triathlon! Jeg gleder meg. Jeg gruer meg. Jeg er helt sikkert på at det kommer til å gjøre vondt. Jeg er utrolig spent på hvordan konkurransen kommer til å gå. Men mest av alt, så GLEDER jeg meg!

Vi kjører nedover torsdagen, og jeg gleder meg til å komme til Kalmar. Etter alt godt jeg har hørt om konkurransen, svenskene, og alt annet som skjer der nede, må det jo bare bli helt topp.

Er jeg klar??? Ikke helt. Tung i kroppen. Mangler motivasjon og lyst til å trene. Men det er under to uker igjen, så treningen som ikke er gjort nå, vil ikke påvirke konkurransen for min del uansett.

Er jeg klar????? Fredag 27. juli er jeg helt sikkert klar! Å det blir på høy tid siden startskuddet går den 28. juli! Kalmar blir bare helt topp!

Målsetting? Jadda! Men det tar vi etterpå. Har en egen, helt intern målsetting som bare er min.

1 kommentar:

Oslofjord Triatlon sa...

Veldig bra! Kjente gleden din i det du skriver. Dette blir helt glimrende!