tirsdag, februar 27, 2007

Ikke helt som forventet...

... men jeg er skikkelig støl i lårstrekkerne!

Etter årets lengste (og første) skitur i helgen ble jeg som forventet støl. Ikke helt der jeg kan husker å ha blitt stiv før, men jeg har ihvertfall en flott gange i dag. Kjente det i går også, men det tar som regel et par dag før jeg blir skikkelig støl. Overkroppen er helt fin. Planla tidlig løpetur i dag, men lot det være. Har egentlig nok med å få på sokker akkurat nå. Knyting av sko skjer helst med hjelp av andre.

Ellers er alt ved det vante. I dag (tirsdag) er planen å kjøre intervall spinning med "HOC gjengen". Det blir godt! Onsdag skal jeg ut på ski, alternativt lengre løpetur. Vurderes når vær og føre er fastsatt. Torsdag blir det svømming, fredag innetrening med barna etterfulgt av løpetur. Løper langintervall på vei hjem. Får se hva helgen bringer. Skal være mulig å gjennomføre noen lengre økter. Sykkel, ski eller løpesko? "Samma for meg".

Ingen kommentarer: