mandag, februar 12, 2007

I'm BACK

Jada. Det er influensa tid. Og hvem er det som blir syk? Joda, jeg blir syk. Var mindre aktiv i et par uker, men nå er jeg inne i tredje uken med trening og føler meg veldig sterk. Deilig å kjenne at kroppen funker! Om den funker som den skal vet jeg lite om siden jeg ikke har noen annen kropp å sammenlikne med.

Har aldri fått med så mye trening inn i det nye året, så det blir spennende å se hva dette kan føre til. Må jobbe med å bli hardere mot meg selv. Både for å gjennomføre treninger, gjennomføre treninger som planlagt og for å presse meg mer i konkurranser.

Veldig positivt miljø i Horten Cykleklubb for tiden, så det blir nok mer trening med andre enn det har vært på noen år. Det gjør heller ikke så mye. Helt OK å trene alene, men blir kanskje bitte litt preget av det etter hvert. Særlig lange treningsøkter på rulla kan sette sine spor.

Ingen kommentarer: