fredag, november 03, 2006

Travle tider

Så ble det altså ikke noen Oslo Marathon på meg. Kanskje jeg ikke hadde så lyst allikevel, men jeg hadde uansett en veldig vond skulder. Ikke godt å løpe med...

Vel, det er høst. Snart vinter faktisk. Har trent rimelig bra utover høsten. Synes jeg selv ihvertfall. Motivasjonen er der, veien/skogen/bassenget er der, men tiden strekker ikke til. Har begynt på et litt heftig kurs opplegg på jobben, så det blir ikke så mye tid til overs. Får jo tid til noe da.

Nå er det fredag kveld. Jeg sitter i god stolen og kikker litt på TV. Ikke noe særlig spennende, så da kunne jeg jo like gjerne skrive noen ord. Snart tid for å legge seg. Kanskje får jeg tid til en sykkeltur i morgen. Søndag ligger an til langtur med løpesko. Styggemann på Skrim er målet - ca 3 timer i godt norsk terreng.

Ingen kommentarer: