mandag, november 20, 2006

Nå tar det av altså!

... men kanskje ikke der jeg trodde.

Dette er andre innlegg på to dager!!! Da må jeg si at det begynner å bli ganske vilt altså!

Vel, hadde egentlig bare noen tanker rundt dette med tid. Alt skal jo liksom være relativt, så også med denne tiden. Hvorfor har jeg da ikke lagt inn flere bilder på postingene mine? Hakke ti'! Selvmotsigende så det holder siden et bilde forteller mer enn veldig mange ord. Skal se om jeg ikke får tid til å legge inn noen bilder jeg.

Her kommer et med en gang forresten! Min (hopefully) neste sykkel!

Dette er en Giant Anthem 1. Fulldempet, sexy og omtales som en XC race machine!!! Koster nesten ikke penger. Som tidligere sagt, så har jeg begynt å spare. Det fine er jo at det er penger nok..... et eller annet sted.....

Ingen kommentarer: