søndag, november 19, 2006

Holder helsa?

Jeg lurer på hva det er som gjør at jeg hvert år får flere kraftige forkjølelser/influensa. Dette har skjedd de 4-5 siste åra, og har ført til treningsopphold og tilbakegang. Ikke det at det skal ha så mye å si. Jeg er jo bare en skarve mosjonist, men det hadde nå vært OK om jeg slapp unna sykefravær. Det er selvsagt en hel del ting som kan spille inn. For eksempel

- Stress (jobb, trening, familie, hus og hjem)
- Sliten (for mye trening, jobb...)
- Svakt imunsystem
- Feil kosthold
- Omgås "syke" mennesker

Jeg vil vel egentlig bare være frisk, og holde meg i form jeg.

Uansett, så er jeg tilbake igjen etter 10 dager med forkjølelse. Håper det var alt for denne vinteren, og at neste sesong går inn i historie boka mi som den "friskeste" av dem alle. Med dagens grunnlag har jeg uansett et helt unikt utgangspunkt for neste sesong. Jeg er i knallform, og det er gøy å trene!!! Jeg skal ihvertfall gjøre det jeg kan for å fortsette som nå. Jeg har allerede begynt å glede meg til våren og sommeren 2007. Kalmar blir høydepunktet - full Ironman. Ellers blir det mer offroad, men jeg trenger ny sykkel. Har sett meg ut en flott Giant, men det koster jo massevis av penger som egentlig skal gå til helt andre ting.... Jeg har begynt å spare ihvertfall!

Det var vel alt for denne gang.

Ingen kommentarer: