fredag, september 29, 2006

Snart Oslo (halv) marathon

Da teller vi ned til Søndag 1. oktober, og Oslo Marathon. Jeg skal riktignok løpe halv marathon, men synes egentlig det er nok. Ihvertfall akkurat nå. Kanskje det er for langt det også. Kanskje det er for kort. Jeg er HELT sikker på at kroppen ikke har godt av noen hel marathon akkurat nå. For jeg føler meg sliten. Og trøtt. Veldig trøtt. Nesten hele tiden. Sover 7,5 til 8 timer hver natt. Etter et par timer føler jeg for en aldri så liten formiddagshvil.

Har ikke fått løpt så mye som jeg hadde planlagt. Har syklet desto mer. Er litt tung i kroppen, og spesielt i beina/låra. Merkelig at så lite kan gå som planlagt. Har kanskje noe med planleggingen å gjøre? Må prøve å bli mer strukturert, og flinkere til å sette opp planer. Når det er gjort gjenstår "bare" å gjennomføre planene i henhold til oppsatt plan.

I dag kommer pakke fra Cyclecomponents forresten. Det blir bra. Da får jeg satt sammen vintersykkelen. Vintersko og yttertøy er også bestilt. Da mangler jeg bare nye piggdekk, så kan vinteren komme for min del. Ikke det at jeg har savnet den, men den kommer jo sikkert før eller siden.

Ingen kommentarer: