mandag, juli 03, 2006

Seigmann 2006 - en opplevelse!!!

Av mange forskjellige grunner ble det ikke Seigmann på meg i år. Istedet ble det en veldig avslappende helg sammen med min kjære kone og et venne par. Turen gikk til Skagen hvor det hvert år er festival. Musikk, mat og øl festival. Åsså en hel formidabel samling av alle slags mennesker fra de fleste samfunslag. Felles for de fleste som går på slike festivaler, ser imidlertid ut til å være en forkjærlighet til god (og veldig fet) mat, røyk og utrolig lite aktivitet. Med andre ord så var det unødvendig mange kilo fordelt på litt for få kropper.

Fete kroppere, varm sol og alkohol setter sine spor. Og det er ikke noen vakre spor. Men det var gøy. Veldig gøy. Og veldig avslappende!

Tenkte flere ganger på de som slet seg gjennom sprinten på lørdag og Seigmann løypa på søndag. Spesielt på lørdag formiddag da jeg var ute på lang løpetur - 20 km på 1t og 36 minutter. Ganske fornøyd egentlig. Helt flat løpetur ble det faktisk. 35 høydemeter viste Polar'en min.... Ikke akkurat så mye det. Startet i et overraskende høyt tempo, som fort ble nedjustert. Siste 5 km gikk derimot veldig lett på ca 23 minutter. Litt dårlig spising, lite hvile og væske resulterte i litt stive ben på søndagen.

Gleder meg til Norseman nå! Tror jeg.... Ihvertfall til jeg er ved bommen, og det bare gjenstår 9-10 km av "løpingen". Åsså gleder jeg meg til oktober og Oslo Marathon! Åsså til helgen, for da reiser vi på ferie til Portugal! 2 uker med sol og varme på deilige sandstrender med 25 grader i vannet. Da skal det bli oppladning til Norseman da!

Ingen kommentarer: