mandag, juli 24, 2006

Endelig er ferien over

Ja, så gøy er det vel egentlig ikke at ferien er over. Men to uker som strandløve på Algarve kysten i Portugal er ikke helt min greie. Blir litt sløv i hodet, og veldig lei av sand. Men gjort er gjort og spist er spist. Det var i allefall to avslappende uker.

Trening ble det dessverre mindre av enn planlagt. Slet med varmen, motivasjonen, bølger, magen og helt sikkert andre ting. Hadde lagt opp til flere lange løpeturer, men jeg var egentlig veldig forsynt etter 8-10 km i over 35 varmegrader. Svømme skulle jeg jo også gjøre, men siden det var endel vind med tilhørende bølger ble det mest kaving. Stranda ble også merket med gule og røde flagg noen av dagene, så da var det bare å plaske i vannkanten.

Det ble endel surfing/plasking/leking i bølgene. Dette er vel også en eller annen form for trening. Hadde i hvertfall ikke hvilepuls mens jeg holdt på....

Nå sitter jeg på jobben. Tankene rundt NXTRI er mange. Leser race reports og resultater fra Ironman Germany (Frankfurt). Imponerende innsats av medtriatleter. Skjønner at jeg har litt dårlig grunnlag i år. Målet er imidlertid klart. Planene klare. Det er ingen vei tilbake. Gleder meg til å komme igang for alvor!

Ingen kommentarer: