torsdag, juli 27, 2006

Krank tror jeg

Er ikke helt meg selv om dagen. Vet egentlig ikke helt hvem jeg er....

Nesa renner og halsen er sår. Kjører på med C vitaminer og annet som skal være bra mot forkjølelse.

Løp 10 km i går ettermiddag på 43 minutter. Ganske bra, og godt fornøyd i varmen. Hadde på mine nyinnkjøpte Asiics Gel Nimus. Ble litt sår på den ene helen, men kan vel ikke kalles gangesår. Får ta et par turer til for å se om ikke jeg kan få "løpt de inn" til Norseman. Svømte deretter 25 minutter på Borrestranda i våtdrakt. Kjente ganske godt at jeg ikke er helt i form. Kjente også at det ikke er det helt store behovet for våtdrakt når vann temperaturen kryper opp mot 24 grader. Det ble nemlig veldig varmt under drakta! Hadde sjøen inn fra siden, så det ble svelget endel bølger underveis.

Til tross for mye mindre trening i år enn i fjor, føler jeg meg sterkere. Om jeg har den samme utholdenheten er jeg mer usikker på. Time will show...

Ingen kommentarer: