søndag, oktober 25, 2009

Norseman 2010

Jeg meldte min interesse til å delta på Norseman Xtreme Triathlon 2010. Arrangøren var tydeligvis ikke like interessert i å ha meg med. Av 620 som ville være med, ble det trukket ut 250 deltagere. Jeg er ikke blant disse, og har vel innfunnet meg med at jeg KANSKJE må finne et annet år å gjøre Norseman. For det er jo sikkert muligheter for deltagelse 2010 fortsatt. Håper ihvertfall at det fortsatt er det. Vet ikke hvordan. Vet ikke hvem som kan vite det. Jeg bare håper. Helt til starten går den 7. august 2010 i Eidfjord. Alt jeg trenger er et par dagers varsel, så skal jeg stå klar på ferja tidlig på morgenen. I lett regn, klar til å hoppe ut i Eidfjorden som holder passende 16 grader. Jeg gleder meg til blodslit i 13 timer og 16 minutter! Klarvær på Gaustadtoppen blir en ren nytelse.

Sees vi i Eidfjord?

Ingen kommentarer: