torsdag, desember 20, 2007

Juleferie 2007

Da var det juleferie. Jeg har hatt fri nesten hele dagen, og nyter det i fulle drag. Kjenner på kroppen at julen allerede har begynt. Sist helg hadde vi nemlig pinnekjøtt. Spiste alt for mye. Avsluttet med julekaker og annet godt. Mandag hadde vi rester. Spiste alt for mye. Stod over julekaker. Kom på jobb på onsdag, og der var det masse sjokolade og annet snacks på lunsjbordet. Spiste alt for mye.

Søndag syklet jeg (vi var tilsammen 3 tøffe gutter ute i kulda) en lengre sone 1 tur. Deilig og forfriskende. Medusin for kropp og sjel. Men det må maaaange slike turer til for å klare å brenne bort overvekt etter sanseløs fråtsing i mat og jule godter. Som sagt - jeg kjenner det på kroppen.

Nå har jeg vært på spinning. Ikke så forfriskende som utendørs sykling, men det gjør vel nytta. Spiste litt rester etter middagen. Spiste alt for mye. Avsluttet med 2 deilige pepperkake koner. Jeg kjenner det på kroppen.

Jula er her. Gleder meg til rolige sone 1 turer på sykkel og med løpesko. Må brenne noen kalorier i jula, hvis ikke ender det med at jeg går opp flere vektklasser før nyttår.

God jul så lenge!

Ingen kommentarer: