mandag, januar 08, 2007

Nytt år, nye treningsmål

... og andre mål. Noen kaller det riktignok nyttårs forsetter, men de er like vanskelige å nå/holde uansett navn. Har sett igjennom hvor mye jeg trente i 2006, og det ble ikke så mye som i 2005. Målet for 2007 er å trene mer enn 2006. I 2006 ble det ca 300 timer med trening og konkurranser. Konkurranser jeg skal være med på i år er følgende

Sykling
- Vestfold Rundt (kanskje!!!)
- Farrisrunden
- Hortensmarka Rundt
- NM Cross Country Svelvik

Triathlon
- Seigmann Triathlon (NM langdistanse)
- Oslo Triathlon (NM "kort")
- Kalmar Triathlon

Løp
- Kanaljoggen, Horten
- En ren marathon! Får se hva som passer inn

Sesongens store mål blir Kalmar Triathlon. Formen skal imidlertid være veldig bra fra midten av juni og Farrisrunden, og helt fram til Hortensmarka Rundt som går i september. Har et par treningskamerater som skal lenger ned på resultatlista enn meg!

Litt stilig at jeg planlegger å være med på 3 forskjellige NM det året jeg blir 40 år!

1 kommentar:

Oslofjord Triatlon sa...

3 NM samtidig som 40-årsjubileum! Stilig!