tirsdag, august 29, 2006

Gjersjøen på langs

På søndag ble jeg med på en liten svømmetur sammen med klubb venner fra Osloffjord Triatlonklubb. Vi var 9 stykker - 3 skulle svømme tur/retur, mens 6 av oss "bare" skulle en vei. En vei er målt til ca 5,5 km, så det er en ganske drøy svømmetur. Goldie og jeg skulle også løpe tilbake til utgangspunktet, hvor vi hadde sosialt samvær og grilling i flott vær.

Starten på svømmingen gikk greit, og kroppen kjentes veldig lett og fin. Ihvertfall til den første timen hadde gått. Etter ca 1:15 begynte jeg å kjenne at jeg hadde armer. Jeg begynte å bli sliten. Med sømming er det liksom litt vanskelig å bare slappe av og nyte turen - det er jobbing fra start til mål. Brukte nesten 2 timer på turen. Magnus (som er langdistansesvømmer) brukte 1:30 på tur, og 1:20 på retur. Helt rått!!!

Frister til gjentagelse, men jeg må vente til nakken og armene er OK igjen. Håper det skjer før helga for da er det IronDuck - full Ironman distanse. Det blir langt, vakkert og helt sikkert litt vondt. Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: