onsdag, november 07, 2007

2008 sesongen

Så var det klart. Det blir ikke NXTRI på meg neste år. Det er nemlig fulltegnet. På rekordtid! Kjedelig for meg, siden jeg ikke fikk meldt meg på. Hyggelig for arrangørene og for kommende arrangementer. Må finne på noe annet da.

Er påmeldt Grimstad Challenge - 3 dagers etapperitt, 340 km i terreng, to manns/kvinns lag. Hardt slit, og helt sikkert mye moro underveis. Jeg gleder meg.

Er forresten trøtt etter forrige uke. Kanskje litt mye økning i treningsmengde. Forrige uke ble det litt over 10 timer, som jeg er rimelig fornøyd med. 3 økter med høy intensitet gjør jo også sitt. Topptur til Hvittingen ble noget slitsom i og med at beina var litt kjørt allerede. Ble en flott tur i godt selskap da.

1 kommentar:

Oslofjord Triatlon sa...

Har du bestemt deg for neste års konkurranse eller? Synd med NXTRI, eller bra for NXTRI som du sier, men det finnes jo alternativer. Keep us posted :-)