mandag, april 02, 2007

Pre påsken 2007

Så er det straks påske. Skal på tur til Sandnes, til enda mer vår. Reiser på onsdag ettermiddag, så jeg får gjøre litt jobb relatert fram til da. Har gjort unna litt forefallende "påskearbeid" i hagen i helgen. Når jeg i tillegg har vakt på jobben, må jeg si jeg er godt fornøyde med antall treningstimer jeg har lagt ned i helgen.

Det begynner å nærme seg vår, sommer, mange lange timer med trening og flere deilige konkurranser. Det jeg gleder meg mest til å år er (ikke prioritert rekkefølge!)
  • Rune Høydals Terrengsykkel skole
  • Farrisrunden
  • Kalmar Triathlon
  • Hortensmarka Rundt
  • Kanaljoggen (må være mulig å løpe raskere enn i fjor)

Kommer til å savne tidligere års På Rømmen som har vært sesongstart for min del. Hadde min triathlon debut i den første På Rømmen som ble arrangert. Var å syklet på stiene rundt Havarivernskolen i Horten i går. Fikk nesten litt klump i halsen gitt. Tønsberg Triathlon klubb må sette fart på arrangementet igjen synes jeg!

Plutselig kommer det en post påsken 2007, så følg med. Her kommer det mer usammenhengende rot og synsing!

Ingen kommentarer: